Tuesday, November 23, 2010

Lipstik Plastik Kosmetik Bicara Khayalan Palsu

Kau cuba mencuri hatiku
Untuk kau guna
Kau mahu merampas
Segala apa yang ada

Hampir aku terlena
Dengan perangkap kamu
Hilanglah lipstikmu
Takkan aku percaya

Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Memperdayakan
Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Menggodakan jantungku

Kau kusutkan lagi
Fikiran aku jadi gila
Kau mahu merampas
Segala yang ada

Hampir aku terlena
Dengan perangkap kamu
Hilanglah lipstikmu
Takkan aku percaya

Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Menggodakan jantungku
Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Membelai aku

courtesy of LIPSIK KOSMETIK PLASTIK by AZLAN & THE TYPEWRITER

Football is my life but Music is my passion..begitu la aku..tetibe je rase nk share lirik lgu ni..mgkin ade y pnah dgr ade jgk y blom..sekali dgr mest igt psl perempuan menipu kn..tp x sbnrnye..lgu ni mayb utk mlepaskn rase xpuas hti bg mereka2 y gemar menabur janji dan dusta semata..contoh cam along ke..skim cepat kaye ke..haha..kn kn kn..


p/s: layan giler lagu ni..and congrats 2 Lan sbb msk final,,lgu PELITA by A.P.I

No comments:

Post a Comment