Thursday, April 28, 2011

PARANOIA !!!!!

Agaknya aku ni memang dah paranoia kot. HAHAHA. Apa2 pon biarkanlah. Aku just nak post lirik lagu yg agak catchy ni ye. Layan je. =)

Tak pernah ku begini tak gembira
Oh..pasang surut yang tak aku jangka
Oh..apa yang dalam genggamanku
Tak dapat ku sentuh..

Walau kalanya ku takut mati
Oh dalam perasaan ku tak peduli
Terang menyala bara di dalam hati
Jantungku terhenti..
Dan lelah ku cari tetap ku mencari
Masihkah ada tempatku bagai dulu

Desakan ini memaksa ku pergi
Biar mati pun takkan berani
Ku datang kembali
Paranoia buat ku mengerti
Kerna cukup sudah cukup sudah
Apa yang telah kau beri..

Oh berputar belit paksi gelung waktu
Jauh mengejar tapi tak kau tunggu
Oh berjalan cakera mindaku kini dibelenggu
Sememangnya tiada yang sempurna
Oh tak pernah pula ku harapkannya
Oh jelaslah kau bukan untukku
Ku bukan untukmu...

PARANOIA courtesy of CODA



Band ni actually da lama da. Pernah masuk BLAST OFF dan sekarang ni bernaung bawah SITI NURHALIZA PRODUCTION. Lagu ni da agak lama tapi aku baru perasaan lepas single terbaru diorang; SATU PROKSI. Bagi aku lagu ni sgt memberi insprasi.

p/s: Aku tak rasa aku PARANOIA lagi. Biasa la tu hidup ada pasang surutnya. Just enjoy this free fall as there is always a light in the end of the tunnel !!


No comments:

Post a Comment