Monday, August 1, 2011

PERTAMA RAMADHAN

Orang kata Ramadhan yang pertama memang mencabar dan pebuh dugaan.
Memang betul sangat la tu.






Hari pertama berpuasa aku da hilang fon. huhu. tak panjang jodoh aku dgn dia agaknya.
Baru je 5bulan bersama. Memang da tak de rezeki kan, boleh pulak tercicir kat atas bas.
Fon yg hilang tu mcm dlm gambar kat atas. Tak apalah aku percaya ada hikmah sebalik kejadian. Mana la tau kot2 ada orang nak bagi iphone4 ke.
*tinggi betul imaginasi, mengarut je. hahaha


p/s; nikmat dunia nikmat sementara, bila bila masa boleh ditarik semula. Pengajaran bermakna Ramadhan kali ini.

pesanan penaja; sebelum turun bas pastikan dulu takde barang tertinggal !

2 comments:

  1. haah..ad hkmahny 2..
    lps ney hti2la ckit,jgn cuai lgi..=)

    ReplyDelete
  2. everything happens for a reason =)

    ReplyDelete