Monday, October 24, 2011

LINTASAN BINTANG.

Cahaya bintang-bintang
Menyinarimu wajahmu
Hadirmu dan menemani
Di waktu aku bersama
Kesunyian itu

Biar aku yang hilang
Dari sisi mu sayang
Tak mungkin aku di sini
Menduakan perasan
Yang telah kau jalinkan

Dan aku sedari yang selama ini
Cuma sampai di sini
Kau bukanlah lagi
Bidadari yang ku impi
Oh mengapa

Ku cuba hindari
Dari kau menghampiri

Biarkan ku tahan
Kelukaan di hati
Janganlah menangis
Biar jadi begini

Pergilah bersamanya
Biar aku yang pergi

Dan aku sedari yang selama ini
Cuma sampai di sini
Kau bukanlah lagi
Bidadari yang ku impi
Cuma lintasan bintang..

courtesy of LINTASAN BINTANG by AWAN BAND

klik untuk mendengar LINTASAN BINTANG


p/s; Bagaikan lintasan bintang hadirnya seketika namun menyenangkan mata tapi tak mungkin akan terjumpa lagi.
Biarkanlah kau pergi sedang aku masih di sini dan menanti keajaiban terjadi biar harus aku berlari meniti pelangi ke langit tertinggi.

No comments:

Post a Comment