Thursday, November 10, 2011

DEAR COUSINS,

Tinggal seminggu je lagi nak cuti sem. Lama sungguh rasanya tak balik rumah nenek.
Masa raya puasa hari tu je sempat balik itu pun tak lama.
Sepupu2 yang rapat pun lama dah tak jumpa.

masa kecik2.



sepupu perempuan yg paling rapat.

Masa kecik2 dulu aku dgn sepupu yg kembar tu selalu main bola sama2. Habis bergegar rumah nenek. Then kena marah dgn ayah aku. HAHAHA. Ayah aku garang kot dulu.
Macam2 la main kat kampung dulu. Pantang berjumpa ada je benda nak buat.
Waktu kecil waktu yang gemilang !

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

BILA DAH BESAR


Adam




Adib




Ayun


Sekarang ni masing2 da besar susah nak jumpa. Bila jumpa pon masing2 buat hal sendiri.
Korang rindu kat aku. Aku pon sama jugak !
Tak lama lg aku balik kita hang up ok =)


p/s; orang ramai tak percaya kitorang ni JAWA. semua cute2 kan. HAHAHA

No comments:

Post a Comment