Friday, November 25, 2011

KATA MEREKA.

Perubahan. Senang je kalau berkata tapi nak melaksana..entahlah. Lebih kurang 4 bulan je lagi aku akan menginjak ke usia 20. Macam tak percaya tapi itulah hakikatnya. Fizikalnya orang mungkin tak percaya usia aku. Dan sekali lagi itulah hakikatnya. Jadi apa yang perlu aku buat ?

BERUBAH!

Ya aku perlu demi kebaikan diri sendiri. Mereka kata berubah perlukan masa dan jangan terlalu mendadak nanti tak ke mana. Tapi makin lama makin aku tak percaya. Bagi aku itu hanya alasan untuk mereka terus begitu. Ajal tak kira masa atau usia. Kalau tak berubah sekarang bila lagi kan ?

Nak berubah pun banyak halangan. Sindiran rakan yang paling utama. Abaikan sahaja mereka. Bingitkan telinga peduli kata mereka.

"Sesungguhnya nasib seseorang itu tidak akan berubah melainkan dia sendiri yang mengubahnya"

So, Hurry up the choice is yours just don't be late !

3 comments:

  1. nak jugak letak lirik lagu yuna~ cehhh :p

    ReplyDelete
  2. its meaningful keyri. im not talented enough to create my own verse.

    ReplyDelete